.

Witaj na blogu graficznym breatherain.blogspot.com na którym już od czterech lat możesz znaleźć najróżniejszego typu prace graficzne - nagłówki, sygnatury, ikony czy szablony na bloggera - a także przydatne dodatki graficzne - tekstury, koloryzacje, instrukcje oraz wiele innych - pomocne każdemu grafikowi. Rozejrzyj się i korzystaj! Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, pisz w komentarzu pod najnowszym postem lub bezpośrednio na carllton@vp.pl. Życzę miłego pobytu! L.

Save With Me

http://oi60.tinypic.com/mac84z.jpg
Witajcie! Znacie to uczucie, że wszystko wali się wam na głowę? Tak? Ja ostatnio mam istną lawinę.W środę po przyjeździe do domu babcia przyniosła mi pisemko, które okazało się monitem i musiałam wybulić ponad 80 złotych za nic! Konta nie używałam już od ponad roku a oni sobie coś tam naliczali, za przysłanie monitu też policzyli sobie 30 zł. Byłam i wciąż jestem cholernie zła. Wczoraj byłam w banku zlikwidować konto. Mama dała mi 100 i różnica przypadła mi na urodziny. Dodatkowo kochany imageshack skasował mi wszystkie pliki. Wychodzi na to, że jak nie zapłacisz to po pewnym czasie robią czystki. Jak miło, prawda? Najgorsze jest to, że pliki są nie do odzyskania. Także od stycznia wstecz nic na blogu nie będzie wyświetlane. Galerię zamknęłam i w lipcu zacznę ją sprzątać z tych pustych miejsc. Najbardziej mi żal tych wszystkich instrukcji! Także jeżeli macie coś zalinkowane na imageshacku i jeszcze możecie to zobaczyć to zapisujcie sobie! Nawet nie będziecie wiedzieć kiedy wszystko stracicie! Sesja mija mi bardzo powoli. Z reguły nie mam czasu nawet włączyć komputera a co dopiero ps'a i bloggera. Przede mną jeszcze 3 egzaminy, w tym jeden dość ciężki :/ Dzisiaj wyjątkowo zrobiłam sobie wolne, w końcu w urodziny mogę, co nie?

Nie zrobiłam tego pod poprzednią notka więc zrobię to tutaj - bardzo, bardzo dziękuję za świętowanie ze mną II urodzin breatherain! Nie odpisałam na komentarze - bo nie miałam czasu - ale czytałam każdy i za każdy jedne dziękuję! Cieszę się, że dodatki i grafika Wam się spodobały :) Na koniec chcę Was także przeprosić za to, że nie wchodzę na Wasze blogi i nie komentuję. Jednak do blogosfery na dobre wrócę dopiero po 5 lipca i wtedy z pewnością nadrobię wszystkie zaległości. Trzymajcie się!
http://oi58.tinypic.com/2ms12iq.jpg http://oi62.tinypic.com/330wcpc.jpg
http://oi59.tinypic.com/10dtfn5.jpg http://oi59.tinypic.com/kamdkn.jpg
http://oi61.tinypic.com/2gy1s15.jpg
Instrukcja do programu GIMP. Kliknij na obrazek aby przejść do instrukcji.
Materiały: Tekstury {1,2,3,4(scatterflee)}; Stocki {1}; Zdjęcia {1,2,3}.

http://oi62.tinypic.com/i70ha8.jpg
Instrukcja do programu Photoshop. Kliknij na obrazek aby przejść do instrukcji.
Materiały: Tekstury {1,2(II-AranzA-II),3,4,5,6(KrypteriaHG)}; Stocki {1,2,3}; Zdjęcia {1,2}.
Aby uzyskać pełny rozmiar obrazu należy po przejściu na stronę tinypic kliknąć na obrazek a następnie w oknie, które się wyświetli na View Raw Image.
  Billie Piper - Save With Me

33 komentarze:

  1. Świetna sygnaturka z animacją ^^ Bardzo podoba mi się jej kolorystyka. A ten gif to cudo. Po zobaczeniu wszystkich nagłówków moim zdaniem najlepszymi są dwa ostatnie. Nie wiem czemu, ale wydają się jak najbardziej przyjazne dla moich oczu *-* Do tutorialu zajrzę jak najbardziej!
    To naprawdę wielka szkoda, że wszystko ci usunęli. Mnie to by szlag trafił ;)
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z nagłówków podobają mi się dwa ostatnie. Trzeci ma świetne kolory.
    Co do sesji to znam to uczucie i też zostały mi jeszcze 3 i marze już o powrocie do Polski, bo ile można siedzieć na obczyźnie? Chcę do mojego psa! Amen.
    Co do instrukcji i tego wszystkiego co straciłaś to ogromna szkoda, ale jeśli będziesz chciała odzyskać swoje instrukcje to mogę Ci trochę pomóc, bo mam ich sporą część na dysku z racji tego, że zdarza mi się z nich korzystać. Jak coś to pisz :).
    Spóźnione, ale szczere: Wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście zapomniałam dodąć, że pobrałam insturkcje z dodatkami. Skleroza nie boli.
      Pozdrawiam, Lady Spark

      Usuń
  3. Przestraszyłaś mnie. Jeszcze chwilę temu widziałam notkę urodzinową. c:
    Hah. Trzymaj nam się ♥ Postaram się coś znaleźć na moim dysku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko cudowne! :* Współczuje z powodu usuniętych plików :C
    Pobieram instrukcję i pozdrawiam!
    Latte xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagłówki piękne :) Powodzenia na egzaminach! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagłówki jak zwykle piękne,najbardziej podoba mi się nr 3.Kradnę sygnature z animacją :)
    Osobiście,od dłuższego czasu nie używam imageshacka,bo widać,że są z nim problemy,wolę funkyImg,jak na razie dobrze się sprawuje.W razie brakujących instrukcji,pisz-mam ich na dysku około 35 :D Z tych dwóch również skorzystam :) Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aha pobieram mnóstwo Twoich tekstur stąd http://carllton.deviantart.com/gallery/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama jakoś niedawno miała podobną sytuację, 50zł poszło tak naprawdę za nic. Nie pamiętam dokładnie o co tam chodziło, no ale liczy się sam fakt, że pieniądze poszły w błoto. Mnie niestety też imageshack pozbawił starych prac i trochę mnie to zdenerwowało. Trzymam kciuki za Twoje egzaminy! Wiem, że pójdą Ci doskonale :) No i wszystkiego dobrego z okazji urodzin! Dużo uśmiechów, radości oraz samego szczęścia.
    Nagłówek z Birdy jest genialny! Doskonale dobrałaś gryzące się zazwyczaj kolory. Tutaj świetnie ze sobą pasują, za co wielki plus. Trzeci nagłówek również jest niczego sobie.
    Trzymaj się! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wreszcie coś nowego :) Wszystkie nagłówki są świetne.
    Ja nigdy nie korzystałam z imageshacka, ale ostatnio właśnie zauważyłam, że prawie na każdym blogu znikają te starsze prace, u ciebie właśnie też z czego nie jestem do końca zadowolona, bo miałam tu parę takich ulubionych dodatków, które chciałam ponownie pobrać a tu taka lipa. No nic... Zawsze możesz przerzucić się na funkyimg, chociaż widać, że korzystasz już z dwóch innych stron :) Życzę powodzenia na egzaminach i mocno trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobrałam ikonki na http://renaissor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech, życzę powodzenia z tymi sesjami, no i wszystkiego najlepszego :D
    Prace jak zwykle genialne.
    Pozdrawiam,
    Alex x

    OdpowiedzUsuń
  12. AAaa! OMG. Ja przepraszam, że tak na wstępie, ale jak zobaczyłam tą sygnaturkę. Mój piratek kochany! Świetna praca, naprawdę. <3 Te kolory, to wszystko... Taki wstęp zapowiada super notkę. :D
    JA już pisałam do ciebie, ale jeszcze raz powiem STO LAT STO LAT NIECH ŻYJE ŻYJE NAM! <3
    I nie przejmuj się, życie jest za krótkie by się denerwować. :* Może większość z tych rzeczy jest denerwująca, ale w urodziny nie wolno się denerwować. ;P
    JA czekam na twój powrót. Widzę instrukcję i tańczę ze szczęścia! Korzystam z nich. ^^
    Genialne nagłówki. Naprawdę mnie oczarowały. A ten trzeci to już w ogóle powalił mnie na kolana. Nie myślałaś przypadkiem zrobić do niego instrukcję? ;>

    Trzymaj się i jeszcze raz sto lat! <3
    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Na początku przepraszam, że nie skomentowałam notki urodzinowej :( Przez ostatnie wydarzenia nie miałam jakoś czasu i ochoty na komentowanie:( Oczywiście gratuluje Ci 2 rocznicy bloga i tej wytrwałości tutaj i mam nadzieję, że wytrzymasz tu jeszcze bardzo długo ♥ Oczywiście notka urodzinowa wyszła bosko. Wszystkie prace perfekcyjne jak zwykle zresztą. Pobieram wszystkie dodatki z urodzinowej notki.
    Nagłówki z tej notki także są urocze! No i ta fantastyczna sygnaturka na górze. Ah zazdroszczę tego twojego talentu. Z tutoriali na pewno skorzystam. :)
    Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Sto lat kochana, spełnienia marzeń! ;*
    A co do prac piękne jak zawsze! Pobieram materiały i instrukcję z każdej instrukcji xd (logika tak bardzo rozwinięta ...)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tu widzę boskie nagłówki ♥. 2 i 3 przepiękne ♥\
    Z instrukcji, myślę, że skorzystam ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. 100 lat, 100 lat! Niech żyje, żyje nam! Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) Śliczna sygnaturka. Ta kolorystyka i Captain Swan... Genialna. To zdecydowanie mój faworyt :)
    PS pobrałam kilka instrukcji
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Oserwuje twój DeviantART, ale nie zauważyłam link do twojego bloga. Na początku życzę ci Sto latek i chęci do dalszej pracy. Twoje prace i dodatki są naprawdę wspaniałe. Pobrałam prawie wszystkie teksturki i niektóre koloryzacje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle piękne prace <3 moje faworyty to sygnaturka (śliczna) oraz nagłówki nr 2 i 4 (prześliczne) xD
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Pobrałam 2 tekstury z http://breatherain.blogspot.com/search/label/Tekstury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamieszczone one zostaną na blogu: http://we-dont-want-to-be-like-them.blogspot.com/

      Oczywiście piękne nagłówki! Najbardziej spodobała mi się 3 i 4!

      Usuń
  21. Pobieram stocki z http://breatherain.blogspot.com/2014/04/give-you-what-you-like.html i http://breatherain.blogspot.com/2014/04/cause-im-only-human.html . :) Super szablon główny i macie bardzo przydatnego bloga!
    Pozdrawiam, Bella.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś naprawdę genialną graficzką!
    Pobrałam szablon 022 na scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny 2 i 3 nagłówek <3 Cudowne kolory i ogólnie całość :D Życzę weny i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hyyy jak ja mogłam nie skomentować Twojego postu to ja nie wiem :O
    Dobra zacznę od tego że kocham Twoje nagłówki, ale moje serce skradł ten czarno bialy! *0* Instrukcje są super :) :* czekam na nową notkę i mam nadzieje że jej nie przeoczę :X <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego wszystkiego zapomniałam napisać że sygnatura jest przepiękna! Idealna kompozycja i ta animacja - wielkie wow. Wykonałaś kawał dobrej roboty :) Buziaki!

      Usuń
  26. Och, no i przybyłam w końcu po długiej przerwie, ale tym razem z innym nickiem, jednak pewnie mnie nie pamiętasz ;p Jak zwykle uroczy szablon, pastelowy i taki delikatny.
    Cudowna sygnatura z animacją! Jej, jak to zrobiłaś? Tutoriale również rewelacyjnie i jasno wykonane. Może i ja się skuszę, by odpalić ps. ;) Pozdrawiam ciepło, powodzenia na sesji!

    [station-of-panic]

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jak zawsze wpadam spóźniona, a tym razem dość mocno, ale to wina sesji, która wyssała ze mnie życiowe siły.
    Nadrobiłam wszystkie notki, których nie widziałam. Chciałam Ci pogratulować rocznicy bloga, obyś wytrwała tutaj jeszcze nie jeden rok. :) Spóźnione sto lat. :*
    Przejrzałam wszystkie prace i muszę stwierdzić, że są prześliczne, a ta sygnaturka na górze jest cudowna. <3
    Pobieram dużo tekstur i koloryzacji spod poprzednich notek. :)
    Pozdrawiam i powodzenia z egzaminami. :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne te nagłówki, najbardziej podoba mi się drugi <3
    Użyłam drugiej instrukcji, bardzo przydatna ;)

    OdpowiedzUsuń